środa, 27 lipca 2011

yeallow submarine







            Enjoy your holiday - część druga. Dzisiaj przed wami moja nowa - transparentna (choć na tych zdjęciach tego za bardzo nie widać) i z pewnością bardzo wakacyjna koszulka w żółciutkie marynarskie pasy. Jest z tak wygodnego i przyjemnego materiału, że mam ochotę nosić ją cały czas! ;)

 Zastanawialiście się może kto tak fajnie ze mną pozuje na 2 zdjęciu? Otóż jest to moja mama <3

  Przy okazji chciałabym zaprosić wszystkich na mojego tumblr.'a - klik

  A poniżej kilka zdjęć z krótkiego rejsu pontonem? , motorówką? , ślizgaczem? Cokolwiek to było dawno się tak nie ubawiłam! ;)


         Enjoy your holiday time - part two.  Today you can admire mine new , transparent ( although its difficuld to see it at this photos) shirt in beautiful naval strips. Its so comfortable and...in summer style! I would better never take it of! ;)

        At the 2 photo you can see my mum posing with me!

       Btw I would like to invite you at my tumblr. - click
      
       And below there are few photos from my short journey by pontoon? motorboat? speed-boat? anything?Who cares what was it - it was such a fun! ;)





 
             Im wearing:  shoues - CONVERSE
                                pants - ZARA
                                shirt - H&M %
                                bag - brought from India
                                sunglasses - H&M                                                            

                                                          xoxo

1 komentarz: