wtorek, 1 listopada 2011

vogue + latte


                                       
(wearing zara boots, topshop shorts, h&m shirt, h&m cardigan, sh scarf)

Parę dni temu tata zrobił mi niesamowicie cudowny prezent i przywiózł mi z Wa-wy kilka "drobiazgów". Otóż na półce mam już nowego Vogue'a razem z specjalnym dodatkiem a także książkę "sukces według Teen Vogua". Muszę przyznać, że jest to niepodważalnie moja ulubiona książka ever! Jest bardzo ciekawie skonstruowana i możemy poczytać sobie w niej o prawdziwych ludziach z branży i co najważniejsze o tym jak doszli do tego co mają w chwili obecnej. W każdym razie jest to książka przeznaczona dla wszystkich przyszłych projektantów mody, stylistów, redaktorów mody (hahaha więc i dla mnie ;)), modelek i fotografów mody.

a few days ago my dad made me an amazing present. He bought me a new Vogue, Vogue accessories and a special book about people from a fashion line. It's perfect for people who want to become  fashion designers, stylists, fashion journalists (haha so also for me ;)) models or fashion photographers.

xoxo

1 komentarz:

  1. ive have the teen vogue handbook for at least 2 years now. its a great read. very helpful advice.

    OdpowiedzUsuń