piątek, 24 czerwca 2011

don't be lazy anymore






      Od dłuższego czasu zabierałam się za wrzucenie tych zdjęć, w końcu jestem już kilka sesji do przodu, a blog dalej świeci pustkami - więc postanowilam w końcu przestać się zastanawiać i dodać po prostu to co jest. Nie jestem pewna, czy jestem w stu procentach zadowolona z tego jak wyszły te zdjęcia ale musiałam pochwalić się nowymi spodniami i torbą z TATE gallery. Nigdy nie podejrzewałam, że niebieski tak dobrze wpasuje się w moją szafę, ale jak na razie to są spodnie nr. 1 więc przygotujcie się, że będą się pojawiać jeszcze wiele razy.    /
 
      Since a long time I have tried to show U these photos, I had lots of reasons why to wait, but none of them were sensible, and i finally did it, what U think? These trousers are my favourite ones right now, i would never believe that a blue color match to so many of my stuff.

      (wearing flats-H&M, skinny - ZARA, jacket - H&M, t-shirt - H&M, glasses - GLITTER)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz