wtorek, 28 czerwca 2011

white jacket



white jacket




Co myślicie o białych marynarkach? Z początku uważałam białe ubrania (oprócz T-shertek oczywiście) za coś kompletnie nie praktycznego, a do tego mało stylowego... A już za niedługo zobaczycie moje nowe białe spodnie (prawda, że nie ja je kupiłam, ale nosić je będe). Więc biała marynarka może okaże się czymś dla mnie! Zobaczymy... a teraz kończe bo (haha) jade na rozeznanie sie w wyprzedażach i ....białych marynarkach! ;) 

What U think about white jacket? Right now i like it very much, but some time ago i had a diffrent opinion. Maybe they are (as nearly all white clothes) completely inpractical, but still beautiful! <3
Ok, now im leaving, im going to look for sales!

xoxo


James Perse white shirt
$73 - my-wardrobe.com

Citizens of Humanity short shorts
£119 - farfetch.com

Golden Goose leather sandals
$375 - thecorner.com

Yves Saint Laurent glass ring
$250 - net-a-porter.com

Hache leather belt
€169 - zenggi.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz